Friskluft och hästdoft

Vilken trött morgon, upptäckte att jag hade somnat med datorn i sängen och mitt i alla msnkonversationer....
Känner att det är feber på gång men vem har tid att vara sjuk? Inte jag alla fall..

Jobbet gick fort, köpte mat till pappa som satt o tröska. Känner mig riktigt snäll.
Åkte hem och skulle hitta nått att äta, satte mig framför datorn och somna.....

Åkte sedan in till standen och åt lunch på Hugos med Ida riktigt mysigt, Ledström titta förbi..
Ida gick och köpte stans snyggaste klockan, snorungen har fått lön rikkvinna!

Blev ett besök till stallet, red en liten sväng hur skönt som helst, inte ridit på år och dar. Helt underbart vad jag har saknat att lukta häst och vara skitig o äcklig.. Och bara mysa med världens bästa häst, min Bollta, eller Irish Lady som hon igentligen heter.
Ida hade så klart kameran med sig så även där kommer det bilder snart ;)

På kvällen drog vi in till stan och åt lite kina mat med Tom:) en kaffe på McDonals som händer ganska ofta ;)
Drog in till shell och träffa emil, han gör mig förvirrad men det ska nog gå ska ni se :)

Nu ska jag kolla på Sex and the city och äta lite chips med Ida,



BäbisBollta & Jag


hjärtat<3


Bästeste hästen<3



Puss & Natti

/sooofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0