Mys

Dagen blev inte som planerat.
Ingen städning här inte, det får bli i morgon!

Efter jobbet så tog jag och emma en sväng till Maxi, sedan en underbar kaffe, men tyvärr på McDonals. Jag älskar att det finns så många stället som har öppet sen....
Finns inget riktigt mysställe att ta en kaffe på.
Vi gick till Godishuset och köpte lite godis, åkte o hälsa på hemma hos Tyko där Pp och Simon var och spela poker :)


Emma & Jag (har känt den underbara flicka längelänge<3)

Ligger i sängen och kollar Sex and the city som vanligt ;) Och så hittar Emma en underbar lägenhet.
Så snart är nog flytten här, ska bli så skönt! sen är det bara att ni ringer och kommer och tar en koppkaffe :)


Nu ska jag krypa ner och lägga ifrån mig datorn, sova lite. Blir en långdag, jobba 8-17...

Natti sötnosar

/Sooofija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0