Tävlingsdag

Ligger i soffan och kollar på Gossip Girl och är helt utslagen!
Trött som bara den..
Heldag i Åtvidaberg, efter tävling med laget :)
Josse & Bollta vägra ut sig i förklassen, Jessi kom trea och Rebecca kom på en femte plats.
Laget kom på en tredje plats och där med fick med sig 9poäng vilket gör att vi har 21 poäng och leder inför finalen
HEJA NYCKELRYTTARNA!

Tävling på söndag igen på NYRK, tagga. och idag blev jag extremt sugen själva att tävla. Så nu ska jag lägga upp mitt träningsschema. Rida ca 3 dagar iveckan och träna på gymet så ofta som möjligt sen i vår då jävlar är det jag som är ute och tävlar med min stjärna!

Emma slutar om två timmar då blir det en härlig latte, längtar..
Känner att det blir en tidigkväll som får avslutas med trevliga vänner :)

+ att jag måste verkligen laga kameran!



bilder kommer så fort jag får in dom på datorn


/ Soooofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0