Toorsdag

Jag tror jag lider av kronisksömnbrist, jag är jämt trött nu för tiden...
Så i går bestämde jag mig för att ta de lungt i helgen, inget hugos lr nått bara mys.
Martina fyller imorgon så det blir nog kalas där =)
+ att det inte blir krogen för min del försen den 19 september då Harrys är igen! så räkna inte med mig, jag lovar och kan slå vad med nån att jag inte kommer gå ut!

Jobbet väntar och jag är otroligt trött lika dant igår, slutar tolv idag alla fall, Martina och jag ska till Bollta och hoppa lite.

Nu måste jag fixa till mig efter en iskalldusch (för att piggna till) men den verkar inte ha hjälpt nått!

/ Soofia

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Haha jaa^^ Det hade ju sett ROLIGT ut=)

Görs då?

2008-08-28 @ 22:57:38
URL: http://kimza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0