Torsdagskväll

Aj aj aj AJJJ
Kan inte mycket mer än att säga aj! min rumpa gör så ont!!
Har ridit ett långt och hårt dressyrpass för Martina, hon plågar mig, det är bara bra måste komma i gång nu så jag kan börja tävla igen, saknar verkligen tävlingstiden!
Bollta gick underbart bra idag, med tanke på hur världelös jag är just nu.....
Inte tränat seriös ridning på två år, seda jag tog bort Carmen...

Har även hunnit med att umgås lite mer NickeT, hämta Emma på PizzeriaSvea när hon hade jobbat klart:)
Gissa vart vi hamna? McDonals med en KaffeLatte ;)

Upptäckte även att Kim har mobbat mig i hans Blogg. kimza.se



Stor hand?




Stor fot



Nu ska jag gå och lägga mig och tycka synd om mina ömma sittben!
Och i morgon är det kalas Martina fyller 17år!


// Sooofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0