Precis som alla andra

Nu sitter jag här, jag som aldrig skulle skaffa en blogg..

Klockan är tidigt och ska snart åka till jobbet, jag är grymt besviken på min väckarklocka som har ringt en hel timme förtidigt....
Jag trodde klockan va 7 men den va som sagt va bara 6, ja blev ledsen och min kära vän Ida blev mest sur och somna om igen;)

Hela denna vecka har bara vart mys!
Fikat en hel del med underbara människor, bio (massa mys) & glasskalas och massa grejjer..

Ikväll blir det Harrys Motala, Jag känner mig inte så jätte taggad men jag gör det för Mårtens skull :)
Några gäster kan ju komma, och när man inte behöver betala så känns det helt okej att gå.

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen åka vidare till mitt arbete och göra lite nytta!

/ Sofia

Fika på Hugos, varje dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0