Absolut sista dagen

Jag måste bara säga tack och jag älskar er! Ni är det bästa som finns i mitt liv. Utan vänner vore man inte mycket värd för världen! Och jag har turen att ha dom bästa vännerna på hela jorden!

Idag var absolut sista dagen på jobbet, i morn inväntar inventering och storstädning av hela lokalen.
Ska även hinna med lite Ikano.
Dagen börja med arbetet som vanligt, Ida och Johanna kom och hämta mig, en lunch på McDonals blev det och Ida körde forden första gången. Det gick faktist bra, hon gasa bara lite mycket.
Ikväll har jag umgåtts med Emma och Pp, lika trevligt som vanligt. Planera lite in för nyår. Det kommer bli så bra!

Nu är det bäst att jag sover så jag orkar städa hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0