Äntligen fredag?

Igår hände det massor av roliga saker och jag tänker faktist behålla dom för mig själv och mina vänner!
I helhet så träffa jag Ida och Hanna. Va i stallet och Ida lärde sig att lägga på täcket på Bollta sen var vi på bio, vi hade alla fall tur med vädret igen.
Var det bra? Nja så där, lite seg men rolig i bland.  Fin Bilhus du haar!

Nu ska jag hoppa på Ida så hon vaknar, för jag är hungrig och vill åka till stan och äta mat.
Hon har redan varit i skolan medans jag sov! Jag känner att jag har vart lite lat den här veckan sovit länge, men jag behöver det, och ni alla som har jullov ska inte klaga! Jag har varken haft sommarlov lr jullov detta år!

Linnea! jag hoppas du har det bra där borta i värmen och bränn inte upp dig själv!


det får bli en gammal bild på dig o issa;)





 
I kväll blir det nog ett besök i Boxholm hos Hanna och Martin med Ida och Johanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MissaMissaMissa. Jag saknar henne sa, ju. :(



Men jag har bara brant mig lite, i morgon blir det lite massage pa det sa det laker nog alla eventuella sar. :)



Puss! God jul!

2008-12-24 @ 18:25:21
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0