Bloggen fungerar inte som den ska!

Jag blir arg på min blogg för den fungerar inte som den ska! Dagens i-landsproblem!
Det finns nog två i-landsproblem idag, varför är det alltid hål i strumpbyxorna när man skall ha dom? Det är en bra fråga tycker jag, alltid likadant hål i strumpbxorna och det finns aldrig två lika dana strumpor!
Tur man har stövlar på sig så folk inte ser att man har en blå och en röd strumpa! Haha ;)
Jag är besviken på Göteborg också för det ända jag hitta var en tröja på Rut, men den är cool och anorlunda. Det är nog ingen annan i den här staden som har den alla fall. Helgen har varit helt underbart! Hotellet var fint och lite smått lyxigt..
Det bästa med hotell är frukosten, lite besviken men den fungera. Med tanke på att det var ett Fyra Stjärnigt hotell så tycker jag att den skulle varit bättre, Inget slå hotellfrukosten i Helsingborg!
På tal om att resa så ska Jag, Ida & Hanna troligtvis åka på kryssning om två veckor och kollar på EMD, SnyggErik, Mattias och Danny. Hemskt mycket kul! Vi är otroligt peppade, och det ska bli skönt att komma bort från Motala ennu en gång och göra nått roligt med dom man tycker om mest av allt på hela jorden!
Drinkar mingel och galet mycket fest!


Om man skulle ta och inventera lite och vänta på att pappa ska komma med mat?
Satan, blir hem en sväng på lunchen och hämta Idas kamera! Bilder från Göteborg kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0