Boxholm = Hanna och Martin!

Äntligen har vi fått träffa mannen i Hannas liv, han mår nog väldigt dåligt idag efter allt fnitter och prat i går.
Men lite får han skylla sig själv. Men jag kan inte mer än att tacka honom, för jag har aldrig set Hanna så lycklig i hela mitt liv, han bara ler och fnittrar :)  Men det är hon faktist värd.

Hur som helst så sluta hela kvällen med ett besök nyktert på Hugos, jag Ida Johanna och Ledström tog ett litet besök och roligt var det! Dansa galet och driva med alla som va fulla...



När vi skulle försöka hitta hem till Martin i Boxholm så hitta vi en roligt och underhållande skyllt,
1-0 till Boxholm, visste inte att dom kunde vara så




Förresten är det fest ikväll! Mallan Ida & Sofia gör stan osäker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0