Dan föredopparedagen närmar sig sitt slut....

Idag blev det en sån där sista minuten inhandla alla julklappar i Linköping med Ida, Mallan, Tom & Ledström:)
Mysigt och trevligt, speciellt när man får vara med två av favoritbrudarna!

Om tio minuter är det julafton, jag känner ingen peppning. Julstämningen är inte så hög. Datorn, det blåser storm och jag sitter och lyssnar på Kims nya låt, okej det är faktist bra men är det en jullåt ? Nej men som sagt det är bra....
Sitter förövrigt här i min ensamhet på landet då mamma och pappa är i Västerlösa på kalas. Samma dag som drottningen fyller år det ni skulle inte vara fel ;)
Nicke åkte hem för enstund sen han rädda min kväll från ensamheten med en pissjobbig katt som inte gör som man säger!
Så nu är det dags att jag kryper ner i sängen så jag kommer upp i morgon! Kl.7 ska jag va i stallet, kommer jag orka eller försova sig som vanligt?
Vem vet sånt som märks i morgon....
Nu är det bara 5 min kvar!

GOD JUL





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0