Du är mitt allt, min bästa vän



Du är en ängel, du är det bästa som finns, ingen skulle överleva utan din närhet specielt inte jag!
Du är min bästa vän och ingen kommer få låna dig! Du är min och föralltid!
Du är verkligen mitt allt, folk tror nog vi är tillsammans ?
men vi älskar varandra men verkligen inte på det sättet vi är helt enkel bästa vänner!
Och ingen ska komma i mellan oss, nu lämna vi allt skit bakom oss, nu väntar ett nytt år och det ska bli bättre än 2008, för detta år har verkligen varit ett jälva skit år!

JAG ÄLSKAR DIG! Ida Karlsson

Kommentarer
Postat av: Ida

Allt jag kan säga är, Detsamma! Nu lämnar vi alla skit och går vidare tillsammans. Vi har varandra och det är de viktigaste. inga killar inget skitsnack. VI är värda nåt så mkt bättre. Och du ska alltid vara min bästa vän tills den dagen jag dör. Älskar dig. <3

2008-12-08 @ 23:12:27
URL: http://tallandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0