En helt vanligt snorig onsdag..

Jag kan börja och säga GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS till körkortet!
Har åkt med en sväng i bilen, och hon kör ju faktist riktigt bra!
Själv kan jag bara säga att min kväll har varit snorig, finns det så mycket snor ?
Jag tror inte jag har någon hjärna kvar!

Dagens händelser:
* jobba, och planera det nya jobbet ( en vecka försenat )
* lunch med Ida och Tom
* busat med dom två på jobbet
* kollat på Martina när hon hoppträna Bea
* Bollta en snabbis ( hemskt! har inte kunnat rida pga. snoret! )

Jag skulle behöva bra tipps mot förkylningar + en mysig shoppingrunda!
I morgon ska jag speeda med inventeringen så kanske jag får va ledig på fredag? HÄRLIGT

Måste göra en "ATTGÖRA" -  Lista innan jul också.
- Julstäda mitt rum, och köpa nytt pynt
- fixa min digitalkamera,
- hämta ut den nya mobilen
- KÖPA JULKLAPPAR
- Lämna in datorn så den blir lite piggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0