En vanligt seg Söndag på väntan mot Måndag

Idag är det en sån dag man bara vill ligga kvar i sängen och inte göra ingenting dag i dag.
Men det går ju inte....
Idag ska vi julstäda och julpynta, leka med ida, mocka skit och träffa Nicke :)
Det ser väldigt kallt ut ute så jag är faktist inte så jätte sugen på att gå upp, men man kan ju inte ligga i sängen hela dagen för att man hade roligt i går. 
Intag av alkohol igår igen....
Kvällen börja hos Ida, Pappa Kalle bjöd på grogg och cider. Visste inte att Tom var så rädd för katter, han va livrädd för Masse. HAHA nog för att jag har sett Tom bli livrädd flera gånger men det här slår nog allt!
Vi drog vidare in till stan för att gå ut med Magda på Fabriken. Men hon mådde dåligt och åkte hem så vi kom inte in..
Så det blev ett besök på Hugos, som vanligt på lördagar så var det ganska dött. men vi röjde dansgolvet som vanligt
Fyllemat på Sibylla och på vägen träffa vi Simon och Martin. Jag blev så himla glad.
Simon har riktigt snobbat till sig! Snyggt! 

Som sagt idag, seg dag. Men Nicke tyckte precis att jag var smart det värmer haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0