FullFrys

Denna dag kunde inte bli bättre, efter att Ida ringde och väckte mig för vi skulle tydligen till stan och träffa Hanna, Martin och Mathias:)
Efter en sväng på stan med dom, åkte vi till Maxi/Onoff och handla julklappar till Idas syster.
Sen åkte vi och träffa MallanBrallan en sväng, staden ännu en gång och sen blev det ett besök på donken!

ida och jag åkte hem, halv tolv fick vi nått ryck och åkte till shell och skulle handla chips. Väl där inne hitta jag en DVD, FullFrys. Så jälva bra! jag älskar det verkligen..
Nu du Mallan kan vi kolla på det!

I morn ska tre snygga brudar och en liten kille ( mallan ida jag och tom) ska till Linköping och julhandla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0