Huggan!

Efter att ha lekt med Hanna, så åkte jag o träffa Mallan runt halv sex. Vi åkte till Hugos och käka lite mat.
Mysit var det och sitta och prata gamla minnen, mest fylle minnen. Helt plöstligt var klockan 8 och vi fick gå för dom stängde tydligen klockan 7.
HAHA inte vårat fel att dom inte kan öppna käften och säga att dom stänger. Blev lite eftersnack i Mallans stuga, ohh va mysigt det var där vill jag också bo!
Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska åka o hämta Ledström, men då måste jag skjutsa han till Mjölby till klockan 8, orkar jag det? Humm näe det gör jag nog inte! I morn måste jag gå upp tidigt i vilket fall som helst och åka till kontoret!
Så nu ska jag krypa ner  i sängen och se en film och bara mysa, hade ju vart trevligt med lite sällskap men det får bli nån annan dag :)


     
   
Har saknat dig, din gamle fyller kärring! ;) 


Kommentarer
Postat av: mallaaan ;D

haha, har saknat dig med min lilla pulla :D me nvi har MINST lika kul nyktra med! :D

2008-12-20 @ 15:27:30
URL: http://cosymilzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0