LängstaNattenIMittLiv

Åter söndag och jag tror att jag aldrig har vart så trött i hela mitt liv!
Gårdagen börja med BurgerKing med Ida och Mr. M..
Sedan åkte jag vidare till Mallan, vi åkte till Erik och Tobbe och spela lite tvspel...
Skjutsa fyra fnissiga brudar till Linköping för dom skulle ut och supa, dansa och ragga killar!
Vid halv ett var jag åter i Motala och åkte tillbaka till Mallan och dom andra, vi kolla på Sunes sommar, det är nog sveriges roligaste barn film. Den är så bra.
Vid tre var det dag och hämta fyra små fnissiga men dock trötta flickor i Linköping, + en kille fick vi med hem;)
Linnea hade varit vaken i 27 timmar vilket vi andra fick höra väldigt ofta....
Efter att ha yrat runt och letat en mack som hade öppet så Anthon kunde köpa snus, var vi äntligen på väg hem till Motala..
Towe stanna i Linköping, Hanna gick av mitt i skogen? Dom andra i stan.
Efter en låååååååååång dag var jag äntligen hemma. Gick och la mig vid 05.13 härligt!
Var död när mamma väckte mig i morse (11.00) när vi skulle åka till Mormor.
Sov i bilen på vägen ner, i mormors soffa och på vägen hem.
Så nu ska jag fixa till mig och äta lite mat sen ska jag nog åka till Linnea en sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0