Man måste avsluta det gamla året med något roligt!

Först vill jag bara säga TACK EMELIE för det nya utsendet på bloggen, super fint blev det :)

Igår börja dagen helt perfekt, blev en sväng på stan med Ida. Jeansen blev en klocka. Visar senare...
Vi tog en lunch på Hugos, mysigt som vanligt.
Efter att ha väntat på Pizzan på Napoli i ca 1 timme så drog jag till Varamon och tjocka mig lite med Mallan.
Vi kolla på nått Frisörtävlingsprogram riktigt bra faktist, Kvinnan hade även köpt en ny mobil så vi satt och lekte med den i en bra stund..
Sebbe ringde och fråga om jag kunde skjutsa han för att hämta nyårsdrickat vilket jag var snäll och gjorde.
Han var vrålhungrig, men vart var det öppet?
Joo på Statiol i MANTORP. så halv två åkte vi dit det fanns mer Motalafolk där...Bobban & Co var också hungriga.
Åter i Motala kolla vi på film och käka chips, och när jag skulle åka hem så där kl 3 i natt/morse vad ser jag????
PUNKA, satan!!!
Men som sagt man ska väl avsluta året med något roligt och lite spännande, pappa kom nu vid tio och bytte däck åt mig. Snäll som han är..
Så nu ska jag plocka i ordning på mitt rum, för här vankas fördrink innan vi beger oss upp till Emma och Pp

Så allesammans om jag nu inte hinner blogga mer idag, GOTT NYTT ÅR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0