Nyårsrapport 2

Duchen är precis avklarad, och två telefonsamtal
1. Ida, hon känner febern men kämpar på!
2. Mallan, hon är förbannad för att deras nyårsfest inte belv som de hade tänkt sig efter dagar av planering.

Eftersom jag misstänkte att solariumet var stäng orka jag inte chansa att det var öppet eller inte.
Så nu blir det att Smörja in kroppen i Dove "summer glow"  så man blir lite brunare alla fall.



Den stora fråga idag är HUR SKA MAN HA HÅRET??
Utsläppt? Uppsatt? Lockigt? Rakt?


Fick ett fint sms förut, fråga löd vad händer i kväll på nyår ?
Svaret jag fick: Sälen! Knulla! Supa!
Ta det lungt i fjällen Gumman ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha, tur att jag läste skiten. :D

2009-01-02 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0