Onsdag - LillLördag?

Glömde att berätta att pappa och jag var på Scharpman i går o handla julklappar till mig, va så upprörd av avtrillningen ;) HAHA
Pappa sa till mig i måndags, vi åker till Scharpman i morgon när du har slutat jobbet så får du välja vad du vill ha i julklapp! lika bra att du får välja själv!
TACK VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!
I julklapp fick jag en tömkörningsgjord, benlindor och en longeringslina (bild)
och så fick jag en grimma till Bollta och två par ridstrumpor,
Sen fick hästarna hemma massa nya grimmor!


OBS: sakerna på bilden är på Hööks, men det är nästa samma saker ;)¨



Nu ska jag försöka få tag i Hanna och höra vad hon gör, tror hon sover! Ska in till kontoret en sväng!
Ska även träffa Mallan :)
Och i eftermiddag bär det av på bus! Vem vet vart vi ska? Jag och Ida vet alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0