Tisdag?

Jag är dödens, dödens trött. Ska in till kontoret på morgonmöte? sånt som märks.
Tänkte ringa runt lite idag också, sen ska jag baka pepparkakashus med Hanna, Maja och Jonna.
Mys mys :)
Ska hinna med och rida Bolltan lite, igår va hon jätte fin. Måste nog tacka Linnea för hjälpen!
och tack vare att hon står då och då så "tar" hon tills sig arbetet och är hur fin som helst när man börjar!
Jag vet att jag är seg att ta mig ut till stallet men helt ärligt så har jobbet tagit förmycket tid och nu händer även andra tråkiga saker i mitt liv och då känns hästandet förtungt!

Detta är till Linnea och Ida:
Jag drömde helt ärligt om den mystiska mannen från Mjölby? HAHA kan det varit kärlek vid första ögonkastet!
Nu är det dags för att föna håret och byta morgonrocken till chinos och ett linne, Kan man ha långkalsonger under chinos? för det var satans kallt igår alla fall med sånna byxor!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhejhejhej. :)



Jag vill rida Bollta innan jag åker igen, hihi. Och JAAAA men både du och jag är så jäääävla nötiga att vi sket i nummret. ; )



Puss

2008-12-16 @ 19:40:57
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0