Så var det åter söndag ännu en gång....

Efter en galet trött helg så känner jag att det är dags för att blogga lite...

Fredag:
Börja med en liten fördrink hos mig då Ida, Kg och Sälen titta förbi, Vidare inte till stan och festa hemma hos Kim, Där alla gamla och nya vänner var. Och jag kan inte mer än att säga att jag har saknar dessa tider.
Början av kvällen löd mina väl valda ord: Fan vad jag har saknat att festa med er och att umgås med er
slutet av kvällen efter att dom ännu en gång lyckats med att supa ner mig löd: fan vad jag hatar er ni gör jämt så här mot mig.
Men det är tur att dom är så snälla och underbara så jag står ut med att dom är lite dumma i bland ;)


     
   



Lördag:
Vakna hos J av att hans mamma börja städa hans rum, gick hem till Idas syster och väkte Ida som redan hade varit vaken i flera timmar. Vi tvinga Tom att skjutsa oss till Mc Donals. Och efter fredagens hårda fest så var jag nog fortfarande full, jag glömde min mugg på taket på bilen och alla peka och gud va roligt det var! HA
På kvällen blev det bowling med Ida och Peter medans Tom titta på!
Jag hade roligt fast jag förlorarde....
Efter bowlingen åkte jag vidare till Emma och Pp och kolla på Björn Gustafssons film + another gay movie!
Emma och jag skratta igenom hela filmen medans Pp mådde mest illa.

Idas McDonals svampbob ballong     Bästis ida och jag 
   


Söndag:
Mamma väkte mig kl 13 och sa att det var dags för lunch vilket jag inte orka med....
Sms Ida och fråga vad hon gjorde, tog RallyBilen och åkte till Godegård och åt chips och cola.
Hälsa även på min bror på vägen hem när jag ändå var i stan.
Söndagar är alltid så tråkiga...

     
Jag älskar dig min bäste vän <3


Helgen har varit så där bäst som den bara kan bli med mina underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0