Lördagsmys efter en lyckad fredagskväll

Har nu äntligen vaknat efter gårdagens kväll på Hugos! Det va riktigt trevligt, träffa massa gamla vänner från mellanstadie och högstadie tiden :)

Men dagen börja med ett besök på Jobbet inventera det sista och fixa lite. Gick hem runt två! Härligt att inte jobba till sena kvällen som jag har gjort i nu 6 veckor. Det tar på kroppen att jobba helt själv från 10-18..
Världensbästa Ida kom till jobbet och hjälpte mig lite, runt tretiden tog vi rödafaran (ska nog ut och ta ett foto på bilen så ni får se nya pärlan) till Emma och Pp och vi åkte vidare till Linköping, först inne i " city " och sedan ut till Ikano. Hitta lite julklappar, roligaste butiken var nog alla fall DesignTorgen med massa roliga saker. Passa alla fyra´s dåliga humor. Ett spel till Nyårsafton inhandlades:)
Ida och jag åkte hem en snabbis och fixa oss inför kvällen, Partypepp blev jag av mina nya inhandlade partyskor och dom är neonrosa, dom är ROSA!
Innan en sväng på Hugos var Vi på kinaresturange och Emma blev feg och våga inte vara " vuxen " haha vilket vi andra tyckte var roligt (hon skulle helt enkelt beställa en cider fast hon ej är 18)
Efter att vi skjutsat hem kärleksparet åkte vi runt en sväng på stan, det var ju som sagt vad Idas första kväll som fyllechaffis.
In på hugos, lite folk i början men sen flöt allt bara på. En smått lagom onykter kväll, inte full men ändå inte nykter!


En bild från Hugos i sommras, jag och bästis



Nu är det bäst att jag vaknar till liv och gör nått nyttig.
Dagens planering:
* hästen
* städa rummet
* åka o handla julpynt
* pizza med Viktor och Bubben?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0