En gipsvägg eller en betongvägg?

Jag vet inte vad som händer.. Jag känner mig bara så himla slutkörd, tror jag är inne i en sån där period som för ett år sen men nu ska jag ta det bätte och inte ta till spriten som sist. Usch vad hemskt det känns..
Det känns som snart kommer jag vakna en morgon och bara PANG, ingen ork = väggen. Jag har funderat på om jag skulle ta och gå in i en gipsvägg det är inte lika hårt som en betongvägg så det gör nog inte så ont då?

Iallafall, åkte ner till nya kontoret på Luxor idag, satan i brasan så bra det blir!
Vad där idag och fixa lite, hjälpte Karro med Berner och så käka vi lite lunch med Pj.
Så nu är mitt skrivbord uppe så ska hämta datorn i morn, gå in på Telia och fixa nymobil och trådlöst bredband!
Det kommer bli så bra, känner redan glädje fast vi inte dragit i gång det än men jag känner på mig att det kommer bli så bra. Ska även ringa Anders i morn och fixa allt med alla papper sen är det klart, bara jag får mitt bredband kan jag börja jobba på allvar.
Nu ska jag försöka fortsätta sova, som sagt är jag på väg in i väggen? Kanske dags för lite ledigt och ta hand om mig själv och inte alla andra? Att somna kl 18 och vakna kl 22 är verkligen inte normalt för mig, vissa sover när dom kommer hem men det gör verkligen inte jag, jag är inte den typen. Men nu är jag inne i den där perioden igen, frågan är om jag fortfarande har kommit ur det gamla? Sofia det är nog dags att du tänker på mig själv, nu ska jag alla fall tänka på sängen, i morn kommer bilder från Kontoret. Ska även luncha med Johanna och Hanna sen ska vi hälsa på VärldensBästaLärare Catharina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0