Galenskaper med Ida!

Jag trodde jag skulle dö! En av dom människorna jag känt längst i mitt liv höll på att döda mig.
Jag fick inte rida ponny som jag trodde utan ännuvärre! Cornetto, kossan själv...
Men det var nog nyttigt.





Ida har gjort mig sällskap idag på jobbet, då det är jobbigt att vara själv efter allt som hänt. Har en obehaglig känsla i magen hela tiden, Min brutta gjorde dagen otroligt rolig.
Vi börja med en lunch med syster Zarah och lille Tom på Hugos, sen åkte vi tillbaka till jobbet och fakturera och gjorde lite nytta sen gick allt utförr....
I min butik kan man hitta massor av roliga saker. Mer bilder finns på bästis facebook.

       

Nu är det bäst att jag sover klockan är verkligen förmycket, och plus att min datasladd är där nere så min kära lilla dator dör snart i alla fall,
Saknar baby<3

Puss S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0