Pepparkakor&O'boy

Ändrade plander, blev/blir en hemma kväll med mamma i stället.

Åt lite Wook och myste i soffan för mig själv, känner verkligen att julen är på väg.
Mamma och jag åkte en sväng till GrisBollta, hon är hemsk som en jälva kossa. I morgon får hon en sko så då kan jag börja rida igen.
Sitter i soffan och myser med Mamsen, vi äter pepparkakor med brieost och kollar på Morgonsoffan med en stor kopp O'boy.
I morgon ska HannaPekka göra mig sällskap hela dagen på jobbet. 

     


Är det någon förresten som vet vad det ska går för julkalender iår? Det är ju trotsallt snart dags för det också.
Och på Fredag åker äntligen jag och mamma iväg för lite shopping o julemys i Göteborg, så skönt ska det bli,
måste hinna träffa baby innan jag åker..


Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0