Tider bara rinner iväg..

Har nog glömt bort att jag har en blogg..






Men jag har helt enkelt inte haft tid, plus att jag tycker den ser så fruktansvärt tråkig ut..
Ska försöka fixa till den så den är mer personlig.
I dag börjar sista veckan på arbetet, men jag hinner som vanligt aldrig ta det lungt. Jag som hade sett fram i mot att vara lite arbetslös, men inte på måndag är det jag som sitter på ett kontor i Luxorhuset och arbetar!
Visst det är jätte roligt och skönt att ha ett jobb, men som sagt har inte varit ledig mer än 2 veckor sammanlagt sen studenten!
Men i helgen väntar jag mig lite vila med min kära mor, vi åker nämligen till Göteborg. Julmarknad på Liseberg, Hotell, god mat och massa shopping. Men eftersom det närmar sig jul så kan jag tänka mig att det är julklapps-shopping som står på schemat. Har ni tänkt på att idag är det exakt 1 månad kvar till Julafton, vad önksar ni er?

Eftersom min lilla plutta är lite smått sjuk så får hon vila fram till onsdag då hon får nya skor, så i kväll får vi se vem man ska ha på dressyren..

Nu är det nog bäst att jag fortsätter med mitt arbete! Att sitta framför dumburken och väntar på lite kunder!!
Usch jag är glad att det är över på Fredag, det är verkligen inget kul längre.

Och förresten kolla in Linnéa's blogg hon är rätt roligt.


Puss S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Snuttan. Tack för länken. ;)

2008-11-24 @ 15:53:31
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0