Underbart hemskt segdag

Denna dag har gått så fruktansvärt långsamt!
Har sålt ett par byxor och en HellyHansen piké på heladagen!
Luncha med Amanda förut alla fall, trevlig var det! Måste träffas mer tycker jag.
Hela dagen har jag försökt att fixa bloggens utseende men jag måste vara totalt värdelös...
Det blir bra men ändå inte, så ska tvinga någon att hjälpa mig.



Nu ser jag fram i mot att få gå hem, svängar förbi Wooken vid McDonals och köper med mig lite mat då Pappa är någon stanns i Sverige och bor på Hotell! Och Mamma jobbar sent. Ska åka till hästapollen en sväng. Men mitt huvud vill inte må som jag vill att det ska må.
Sen ska jag åka till min baby och bara mysa. Den jäveln för föresten i Linköping och shoppar loss och en annan får sitta här och ha extremt tråkigt!


Så här roligt har jag på jobbet förövrigt, sitter vid datorn och väntar på kunder...



Hörs i morgon då jag inte kommer få röra Kims dator som vanligt,

Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0