Åter fredag

Så var det Fredag igen....

Just nu skulle jag kunna döda min väckarklocka! vill bara ligga kvar i sängen.
Har visst inte skrivit sen i Måndags oj då.. Men jag har faktist inte haft tid!

Tisdags: jobba jag lite, tror vi han med en fika på Hugos, sen red Martina Bolltan lite..

Onsdag: jobba, en lunch med Ida på Hugos, sen träna Martina Bollta för Ingrid, gick rätt bra faktist :)

Torsdag: Jobba stressad som ett as, Hugos med Sofia och Amanda, bråka med pappa så i ren ilska gick jag till stallet mocka och borsta sen gick jag hem igen, ca 1mil! Mp3an var min ända vän just då.

Fredag: jobbet, städa rummet lite snabbt, till Bollta ska nog rida lite lätt, hon fick stå i går bara för hon var så trött efter att Martina hade tränat, sen blir det nog Harrys, är inte så värst peppad, det är inget roligt längre. Visst det är roligt när man är där, men men...
Idag har jag vaknat i tid för en gångs skull så jag hinner med en snabb dusch.

Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0