Åter Söndag

Och så vart det Söndagskväll igen, jag fattar inte vart veckorna rinner iväg. Helt galet.
Helgen har varit lugn,
Fredagen tillbringades med Alex, kollade på film, "Just friends" bra film! rekomenderas!
Åkte och träffa Simon och Viktor, gud vad jag har saknat dom.
Lördagen börja med gymnasimässa på Carlsund, vad jag saknar skolan! Jag blev erbjuden att börja nått i Linköping och Samhäll på Planten, men nej tack jag har redan tagit studenten. Känns väldigt bra att man är som en 92.a TACK!
Pinke erbjöd mig att börja Industri, vilket jag också tacka nej till, men häldre Industri än Samhäll! HA ingen mer skolan för min del tack.
Luncha med Ida, Sebbe och Pinto, mysigt och roligt!

Kvällen blev att umgås med Martina, blev en sväng hemåt sen in till stan igen, hem till Martina och kolla till Jossan och Emma som hade killar hem! dom är lite försmå för sånt tycker vi så vi måste kolla till dom lite.
Blev fotboll och gud va Ronaldo är snygg! Sverige sög som vanligt, dom va bra dom första 5 minuterna sen sög dom i 85 min... Men dom lyckades ju alla fall hålla nollan..
Nu blir de att krypa mer i min underbara säng.

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0