Behappy and gå och lägg dig

Jag är fortfarande äckligt mätt efter pizzan med Ida och Mr.M.. Och jag är extremt törstig så jag måste nog göra nått åt saken innan jag ska sova.
Martin är mig ingen sannvän då han inte tror på mig att jag har haft två vita helger i rad och fler ska det bli, då jag inte änns är hemma på min födelsedag utan då sitter jag i ett stort hus själv i Malmslätt/Linköping och är hundvakt, om ni vill kan jag värma upp poolen så kan ni ju komma dit en sväng?
Det är nu 20 dagar kvart tills 19år och jag längtar verkligen inte!
Och på Onsdag är det dag för min födelsedagspresent...


Från förfesten, på 18årsdagen som var himla lyckad!

Nu ska jag dricka lite vatten och sedan sova.

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0