En vanlig höstmåndag

GodMorgon,
Sängen är så skön på morgonen. Helt underbar skön. 
Om 40 minuter ska jag vara hos doktorn för undersökning av mitt finger, får se vad han säger. Jag har ont i dag igen och det kanske är bra! Det gör ont efter man har ridit..
Ikväll blir träning kl.20.00 sen blir det sängen tidigt och sova länge!
Missade "Ensam mamma söker" igår men som tur är spela Pappa in det så i eftermiddag när jag slutat jobbet blir det en titt.
Igår red jag och Martina en liten sväng, gick kalas. Känns så skönt att det funkar ingen hon börjar bli riktigt fin!
Skjutsa hem Märts så åkte jag förbi Simon och Viktor en sväng och skulle säga HEJ, men det hej:et blev två timmar..
Saknat dom så jälvarna. Vi åkte till donken en sväng, där NegerSebbeAx var;)

   
Saknar er, järngänget <3


Nu är det bäst att springa och fixa sig det sista, Doktorn sen jobbet..

Puss S

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: vad snällt sagt, tackar så jättemycket!! :)

2008-10-22 @ 09:51:20
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0