Evighet


                                                                     Hp3 5:e juni 08 En dag av lycka

Oj nu har det gått så där långt i gen och jag har inte bloggat!
Så fårt jag får in bilderna från kameran till datorn ska jag skriva om allt roligt som hänt den senaste veckan,
tex Jason Marz konserten i Stockholm med Linnea, Och att Biskopen Martin Lind var här i går och invingde nya maskinhallen och jag höll på att dö av garv!

Det känns hemskt att det redan är Torsdag, vart tar veckorna vägen? Helt otroligt snabbt snart 4 månader sen älskade Hp3 tog studenten. + att man fyller 19 om 23 dagar och jag känner mig inte alls peppad, vad ska man önska sig? ska man ha fest? kalas? tårta? kaffe och bulle?
Jag kanske skulle samla ihop mina så köttbullar och ha ett pyjamasparty som man hade när man va lite?
Men den 24 räknar jag med att alla går ut på korgen och ger mig en födelsedagskram!

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet, börjar om en timme(12.00)
Föresten hoppa jag Bollta både i Måndas och i går, det går skit bra nu :) blir så peppad när det går bra..


Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0