Fortförfort

Helgerna går för fort! Man hinner knappt med nått vettig, alla helger se likadana ut!
Äventyr, sova äventyr soooooooova. Ungefär så ser helgerna ut som.
Känns som om man borde ta tag i sitt liv och göra nått vettigt någon gång,
Men i alla fall, igår blev det en underbar middag med Ida och Hanna, vi hamna på Plaza. Underbart gott.
Efter mycketskratt och en roligt servitör åkte vi vidare till Motala, och ett besök på Hugos som vanligt.
Kom hem kl.4 i morse kl.9 ringde Martina....
Martina: Hoppas jag väkte dig
Jag: Jaa de gjorde du
Martina: Haha rätt åt dig, skulle vi åka till kumla?
Jag; Jaa vänta då ska bara gå upp så kommer jag!

Åkt och hämta upp Martina i stan och bytte även bil då vi fick ha Daniels firmabil.. Grattis Tove till tredje platsen i L:A och en fin runda i MVS.B
 
Kvällen var planderad att umgås med Ida, så jag åkte hem och plocka iordning på rummet och skulle ta en sån där skönkvart som man kan ta i bland, vilket sluta med att jag sov från kl.17 tills mamma kom upp med telefonen och Ida var i luren...
Ingen anning vad klockan var då, men jag fortsatte sova alla fall.
Mys med Mamma hela kvällen, Kyckling wook och tv, ExtraExtra, med Måns! Endast tre dagar kvar! Längtar enormt!
BjörnGustafsson och MånsMöller på samma kväll, mina kärlekar här i livet, men jag måste säga Måns det är nått med Måns.
Mamma är bäst, som alltid. Nu ska jag sova för i morgon väntas shoping i Linköping.







Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0