Mysdag med dom bästa!

Så var ännu en dag slut, men vilken underbar dag. Tänk om alla dagar kunde vara så här bra!
Mysa på Hugos, det är bara bäst.

Glömde skriva om söndagen igår, vi var på tävling i Kisa jag blev getingstucken och laget kom tvåa, det räcker med det!
Föresten var min häst lite snuvig idag! inte bra hon hosta massor får se hur hon mår i morgon....
På Onsdag ska Martina hoppa Bolltabus för Ingrid, får se hur det går.

Jag har kommit på ett jätte bra sätt att somna, mina sömnproblem börjar närma sig sitt slut....
Att krama en kudde när man ska sova är ett jättebra tips. Det funkar för mig alla fall, men jag är ju inte som alla andra!
Så nu blir det att sova med huvet på favoritkudden och krama mys kudden, dom andra fem kuddarna i sängen får vara..
Dom får sällskap lite då och då, sist blev inte så bra. Tack Ida och Mr.M för mobbningen men som sagt det är nog Mr.M's fel alltihopa det var hans förfest. haha
Näe nu blir det sängen och sova, jobbet i morgon + röra lite på Bus och se om hon mår bättre.

Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0