Redan fredag....

Att vakna helt utvilad är nog det bästa som finns, jag satte klockan på halv 9 för att gå upp, men här logger jag i sängen och klockan är 10. På så sätt gillar jag inte mig själv.
Dax för fick och åka till jobbet till kl.11

Helgensplaner:
Fredag:
* jobbet
* stallet
* Godegård,Ida, färgahåret!
* Linköping, romatiskmiddag och bio
* Kanske ett nycktert besök på Hugos, Nu är det vita helger tills den 24!
Lördag:
* Linköping med mamma
* städa rummet
Söndag:
* stallet
* barnvakt tills torsdag( får se hur mycket jag hinner blogga)
Skulle åkt på fotboll i Stockholm, men kom på att jag ska lämna J på dagis kl.8 på måndag morgon.

Nu måste jag panikduscha!
Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0