Turnén2008

Just det glömde ju säga att jag har äntligen sett min stora kärlek här i livet BjörnGustafsson,
Turnén 2008 med Özz,MånsMöller,Soran och Björn.
Hel skjut underbart bra, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och dom som känner mig vet att jag skrattar mycket och jämt. Men det här var helt otroligt!
När dom kom ut på scenen jag kan inte säga mycket mer än fy fan va snygg han är, den lille tönten hade klippt sig snyggt som fan! tränat och fått muskulös överkropp, jaa det finns inte mycket mer att säga han är min prins.
Drömma får man, det ska man göra, men alla går inte i uppfyllelse!



Gud, han var så snygg

peppadebrudar inför idolerna!

Måns, Özz och Soran

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0