Söndagsnöjen!

Så var det åter Söndag, är de bara jag som känner så?
Snart är man jättegammal, på tal om det fyller jag om 6 dagar!

Helgen har varit kalas!
Fredagen börja med lite för fest hos Pinto och Pontus, vidare till Harrys. Kvällen sluta onyktert och vi hann inte med så mycket dans, Ida och jag var besvikna på oss själva. haha
Men roligt hade vi, träffa mycket folk :) fast det inte var så mycket där...




                                                                            Ida, jag & Maria

Lördagen var hemsk, Ida och jag hängde med Mamma och Pappa till Linköping, Mamma köpte ny bil. Hämtar den på lördag så får väl slänga upp en bild;) Pappa berätta då att när vi hämtar den ska vi kolla på ny bil till mej. Gött säger jag bara, för dom som vill veta varför jag var så osams med pappa i torsdags kan jag bara säga, JAG VET ATT JAG ÄR BORTSKÄMD, bråket börja just för att jag inte fick en bil jag fick, o jaa jag vet fortfarande att nu tycker att jag är bortskämd vilket jag själva skrek åt mig själv när jag var ute och gick.....
Men men resan fortsatte till Max MUMS! det satt fint på bakfyllan, Mamma och Pappa gick till Jula, Ida och jag gick dit när vi var klara, sega som as var vi och psykade av några ungar som glodde som as, På Jula träffa vi Peppa och Andreas.. Och Ida har nu äntligen sett vem den mystiska mannen från Mange Schmit var ;)
Vi åkte vidare till min kära Moster på fika, Min ingifta Morbror Mats-Uno fira sin födelsedag, så det blev tårta.
Sen blev det inte mycket mer av den dagen!
Idag, Söndag, har jag faktist städad! Jag är så duktig, men problemet är det att när jag städa så rensar jag ut allt och städar så noga. Blir så trött på mig själv.
Men nu ska jag unna mig nått gott och vänta på att Martina ska träna klart för Magnus Gällerdal så vi kan åka till Bolltan.

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0