Dåliga bloggdagar

Vilken dag, har nog inte fått så här mycket frisk luft på hur länge som helst. Var nere i stallet och kolla när brudarna hoppträna. Och just nu saknar jag hästarna så sjuktmycket. Det går inte att beskriva. Vill ha häst nu, nu, nu, NU!!!
Var i stallet runt 4 timmar, så nu luktar min skinnjacka underbart! HA det är det lätt värt!
Gusten och jag bestämde att vi skulle hitta på nått i morgon, + att vi ska börja med Sickan tillsammans eftersom båda går hemma hela dagarna kan vi göra sällskap. Jag saknar verkligen alla gamla hästkompisar, på nått sätt så känns det alltid som att det var igår man träffades fast man bara har så sjukt mycket att berätta om.
Träffa Pernilla idag med, Bollta kommer hem runt 1:a Juni och då flyttar hon direkt till Vinberga skulle jag tro, semester men jag ska åka dit och rida. Mys! Jag längtar, det är runt 6 veckor kvar men det känns så jälva långt kvar tills hon kommer hem...

Mamma och Pappa åker som sagt vad till Island i morgon, kl.8 lämnar dom huset... Så kvällen har myst med Mamma, ärligt en mammagris som jag har svårt att släppa i väg henne så där, som vi sa dom har aldrig varit på semester utan mig! Jag har jämt varit med.... Men men i morgon flyttar Ida hit, och på Fredag flyttar jag till Stockholm!  Hoppas jag får min lön i veckan då ska jag fan i mig gå o köpa mig en ny kamera! Det kostar lika mycket att laga min som att köpa en ny.. Ni kan inte ana hur skönt det ska bli att åka bort. KusinPaula har även planerat en hel shoppingdag på Lördag då dom andra ska på bandyavslutning.
FasterHelena hade frågat om hon skulle köpa en biljett till henne men Paula hade svarat att, när Sofia vill inte med. Så du behöver inte köpa någon till mig eller henne för hon vill gå i affärer. Jag tror min kusin känner mig.

Nu ska jag krypa ner i sängen, och i morgon hade jag tänkt att gå ut och gå en sväng innan jag åker in till Gusten en sväng.
Natti!


Kommentarer
Postat av: kusinen

hihi, jaa vilken tur att jag gjorde rätt beslut!::))

men vi får höras mer över telefonen senare:)

pussokram(L)

2009-04-16 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0