Helgen!

Och så har det varit helg och jag har varit dålig på att blogga.

Fredag:
Var det 20-fest för Vadstena folket. Blev lite förfest och sedan vidare till Magget. Kvällen var väl bra, ärligt så minns jag inte alls mycket. Träffa massa trevliga tjejer, faktist! Det märks att jag var lite för onykter då jag skulle lägga in Cornelias nummer jag vet inte riktigt hur jag fick till det men Crolia blev min stavning! HAHA.
Ledström har även förklarat för mig varför jag har haft så ont i ryggen! Jag lovar jag skulle döda nån för så ont har jag haft, svullen som fan. Jag minns själv att jag tappa tändaren och skulle ta upp den men ramla bakåt. Och då hade jag tydligen varit nära att skalla Henke mellan benen HA! Jaa så kan det gå! Som "tur" var träffa jag stacketet med min rygg i stället.. Osse säger även att jag har kastat min mobil rakt i asfalten men jag vet själv att jag tappa den. Däcka i sängen med kläder och att på.

Lördag:
Var hemma runt 11, åkte direkt till stallet och kolla när Pernilla och Bollta träna. Träffa massor folk. Härligt var det. Kom på hur mycket jag saknar hästandet! Träffa även Magda som åker i morgon till Cypern och ska jobba. Läskigt tycker jag:P
Sen åkte jag hem och sov! Sen ringde Martwin och väkte mig runt 16. Så jag tvinga Ida att komma för jag våga inte köra, medtanke på att jag vakna onykter. Så vi åkte och hämta Martin och sedan Andre. Vi tog en pizza på Napoli och drog sedan för lite fest hos Viktor.
Jag log mest i soffan och halv sov. Dom andra körde ölspelet med jägershotar. Vilket vi alla vet kan sluta illa ;)
Efter mycket om och men så åkte vi till stan, Hallen. Det var inte så jätte roligt... Tur man hade trevligt sällskap alla fall:)
Drog hem runt halv 1 när Martin och Andre ville hem.

Söndag:
Var en lugn dag, blev lite biomys med Ida. Vi såg En shopaholics bekännelse.
Det var faktist bra, en sån där riktigt tjej film som jag och min flickvän tycker om;)
Efter Linköping åkte vi hem till godegård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0