Jag måste ha feber!

Jag tror jag har lite feber, för jag har städat bilen i två timmar och sedan ge mig in på att städa rummet.
Men ajja nu har jag gjort det alla fall.


Jag städa rummet när jag ändå var igång





I måndags var ju jag och Ida på trav!
Det är viktigt att man har ett program..


En pose blev det på stallbacken



i första loppet hände i olycka och hästen sprang själv i säkert 10 min!
men inget allvarligt hände som tur var:)



Sen hängde vi lite på VIP-läktaren;)
Det är skönt när man kan vara överallt på travet.
Ibland i Stures stall, och bland där allt folk är vid publiksidan
och så klar när man kan gå upp på hästägarläktaren så man ser som bäst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0