Stockholm!

Helgen har varit underbar, härligt med lite Stockholm faktist.

Tågresan upp gick jättebra, lite skumt folk bara....
Väl framme i Stockholm gick jag ner till SL-centret och köpte mig en rämsa så jag kunde ta pendetåget hem. Duktigt som jag är han jag med fem över halv åtta pendeln duktigt av mig! Faster Helena stod och vänta och det bjöds på mat när jag var framme! Efter att ha kollat på Så ska det låta som dom hade spelat in var klockan mycket och vi gick och la oss. Trött som jag var somna jag nog på 5 röda!

Lördagen börja med City, hitta en kofta från Gina var det ända, och när det börja blåsa storm och snöa, ja ni hörde rätt det SNÖ! så tog vi pendeln hem igen hämta bilen och drog till Kista i i stället, vid halv 19 gick jag och Paula på bio. 17 again med Zac Efron SUPERBRA! Lördagen kunde inte sluta bättre. Eller joo när jag fick en utskällning av Helenas kompis när jag berätta om min bögsyn! Visst jag överdrev lite men det var så roligt eftersom hon reagera som hon gjorde. HA. kolla på film till halv ett eller nått la mig i sängen och somna på 2 röda.

Söndagen hade jag tänkt att sova ut och följa med Farbror Jürgen till Arlanda och hämta mamma och pappa. Men jag fick agera fotbollsförälder och skjutsa tjejerna till Järfälla där det var fotbollsmatch! Det blåste storm och var svinkallt och inte nog med det så förlora Sollentunatjejerna med 2-0.
Väl tillbaks till Roterbro hade mamma och pappa kommit, Paula och jag slängde i oss lite mat och sedan bar det av hemåt! Hemma igen drog jag och Ida och åt pizza med Emma.
Kvällen avslutades med Världskupsfinalen i LasVeagas. Helena kom väl på en 21:a platas om jag inte minns fel och självklart vann meredith beerbaum, med 0 fel alla rundor felfria och för er som inte fattar så var det världskupsfinalen i hoppning!


Nu ska jag klä på mig lite och dra mig in till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0