Tisdag!

Det blev inget bloggande mer i går eftersom det hände lite saker + att jag låg i soffan hela kvällen med kissen och sov.

I alla fall var med Emma när hon klippte och färga håret, nice! Hämta Martina i nya stallet sedan åkte vi en sväng till scharpman, där jag fynda ett träns till sickan. Vidare hem och som sagt låg i soffan hela kvällen. Skönt det med.

Idag var jag uppe tidigt trodde jag skulle dö, inte varit uppe så här tidigt på hur länge som helst. Vänta på ett paket till bror min, somna runt elva, hade då fått paketet hoppa in i duschen och åkte sedan in till stan och träffa Sofia. Vi tog en lång ficka på Hugos. Runt tre tiden drog Ida och jag in till Linköping för damen skulle kolla på balklänning, och hon hitta den snyggaste klänningen. Satan hon kommer nog vara snyggast på hela balen och det säger jag inte bara för att hon är min bästis utan för att klänningen är så jälva snygg och unik! HEJ DÅ TILL ALLA TRÅKKLÄNNINGAR!
Köpte mig även lite smink och ett par skor som jag var sugen på i Stockholm men där fanns dock inte min storlek så nu är dom mina!



Skorna på bilden blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0