Vårdagar

Igår börja Ida och jag med att kolla på lite SATC, sen efter lunchen så fråga pappa om vi kunde hjälpa honom att sätta staket. Så jag spände taggtråd, pappa spika mälor och Ida trassla tråd. Ida körde även traktor för första gången. Duktig var hon.
Fast jag är mycket bättre. Vi åkte hem en sväng till Godegård, där vi fick påskägg och kvällsmat!

På kvällen var det bara chill.  Vi satt och åt chips och kollade på film med kim, robban, danne, erik och tobbe. Trevligt trevligt. Vi är inte så speciellt snälla mot varandra, det ända vi gör är att sitta och dryga oss mot varandra
Runt 12 drog vi in till stan för att checka Harrys med det var helt dött och feting kön till Hugos så vi bestämde oss för att åka hem och kolla på SATC i stället.  

Idag blir det nog påskmiddag med Familjen + Moster. Sen ikväll blir det kanske Martin:)
Det är ju underbart väder! Och här sitter jag inne...
men jag städar faktist mitt rum, jag fattar inte hur man kan stöka ner så mycket! På bara några dagar....
Suck! Förresten har jag deklarerat idag. Och jag blev fan glad! Får tillbaks 7100 kr på skatten. Kan det blir en bättre påskafton?:D Men pengarna får jag ju i sommar men ändå!



En sommarpose i skänninge


Ida är lite barnslig


Jag posa?


Påskägg! Fint väder var det i godegård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0