Vem var det som ringde?!

Jag har ju glömt!

GRATTIS EMMA TILL KÖRKORTET :D
Grattis även till Martin som klara teorin,Grattis till Robert som klara teorin idag och fick sitt körtkort! Grattis även till Kenny som klara körkortet!
SÅ GRATTIS, och ni se upp i trafiken tre galningar har fått körkort;)


Jag är lite fundersam över ett telefonsamtal jag fick idag...
Det ringer med doltnummer så jag svarar

Jag: AA hej det är sofia
Nån: Du brukar rida va?
Jag: Öhh va?
Nån: Du gillar att rida va?
Jag: Öhh jaa?
Nån: Du kan få rida mig.

I ren ilska, och lite små chock så där så la jag bara på!
Sen efteråt så blev jag arg, och även arg på mig själv. Jag kunde lika bra fortsatt pratat och fått reda på vem det var! Men jag tycker inte om sånt där! Men det slog mig att det är första april idag. Det kan ju vara nån som driver med mig, eftersom denne sugne man inte ringde upp igen så var han väl inte så jätte sugen?
Grejjen var att det lät som Simon, men han satt bredvid mig så det var inte han...
Jag undrar nu vem det var som ringde!!! Om du vågar kan du ju ringa igen! Så kan du får testa och rida om du nu är så sugen, jag har ett antal hästar så ska vi nog se att du inte är så katig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0