Boom Boom Pow

Så var det Tisdag igen, vart tar alla dagar vägen?
Det känns som dom bara flyger iväg men inget vettigt gör man...
Så nu ska jag söka lite jobb.

Sitter o pratar med Emma på msn, rätt skönt. Så länge sen jag träffa henne, o alla andra.
Har kännts som om dom har glömt bort mig lite, men men det ska vi ändra på nu :)

Allt känns så himla bra med hästen just nu, första gången jag känner mig nöjd varje gång jag ridit, aa förresten inte i måndags skulle ge mig på dressyr sadeln och rida lite, HAHA både jag o Jessica kom fram till att Bollta inte är nån dressyr häst.. Jag blev så jälva förbannad att det verkligen inte gick och Jessica blev nog lika sur :P
Så framöver tänker varken jag eller hon rida dressyr på Bollta så det får Pernilla ta hand om idag.

Nu ska jag som sagt vad söka lite jobb och sedan hoppas jag på att pappa kommer hem med lite mat till mig, kyckling mums!
Sen ska jag se vad jag kan hitta på mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0