Söndag

I fredags blev det lite Harrys, förfest hos Kim.
Roligt som vanligt :) men dom lyckades inte supa ner mig i ölspelet som tur var (Y)
Efter harrys hamna jag o Emma på efterfest hos Chillen och Adde så det blev ju inte så långt hem sen ;)
eftersom vi bor grannar..

Igår blev det en ganska lång svomorgon, hämta bilen i stan runt 15.
Åkte till Bollta runt 16 red en sväng, träna på dom små hindrena som stod framme, lät henne gå själv o såg hur hon atakera så blev att träna på det! Hatar när hon gör så men det gick bättre på slutet.

O så gjorde jag nog pappa glad två gånger igår, först gav jag han min gamla mobil, ni som minns jag hade ju två mobiler förra sommaren!
Sen prova jag Carmens gamla sadel på Bollta, gjorde det när hon kom med då låg den inte bra..
Men igår kanon :D så nu behöver jag inte köpa en till utan nu har jag en hopp o en allround skönt!



Bollta är inte så lätt att ta kort på


<3


Nya/gamla sadeln, det bäst är att det är den skönaste sadeln som finns.



Nu ska jag o Andreas åka till stan, för Sabrina fyller 8år idag så det är dags för kalas.
Sen åker jag till Ida o spelar bilbingo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0