Helgen igen..

Nu har jag varit så där dålig på att skriva igen

Men det första jag kan säga är att jag har fått jobb :D
Så himla skönt :) börjar redan den 4e januari!



Ajja veckan som gått, har inte hänt så jätte mycket har bara varit med ida och myst :) Tog en lunch med Martin och jagge i lördags, sen fixat alla julklappar, haft maskeradhoppning i stallet, och julbakat.


Vi tar det i bilder i stället ;)



Min lucia tåg av marsipan,
Tärna, vanligsnögubbe, Lucia och Stjärngosse


Barbie Jessica och Bollta Barbiehäst


Barbie och Ken

Mini och Bollta
Mini's resultat av km: Dressyr: GULD 
                                Hoppning: GULD
Med dom resultaten blev Jessica och Mini stormästare!

Bollta's resultat av km: Dressyr: Broms
                                  Hoppning: Silver


Min häst är också duktig! Så nu kan alla glömma allt om att hon är en bajshäst som stannar på alla hinder och är ett monster!


Ida och jag va på trav i går!


Unn sprang, Idas häst:)


Ida blev lite ledsen när Unn inte vann men hon kom ju 2a KANON JU :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0