Helgen.

Äntligen lite tid för att blogga!

Tänkte dra ihop helgen:)


Fredag: Börja med en arbtesinterujv gick så bra det kunde:) så väntar på svar!
Sen blev det ungmöjlighet en snabbis, och på kvällen var det fest fest o fest :)
Men dom bästa vännerna på hela jorden, o jag är glad att dom är mina ;)
Blev galet fest hos Simon, och "männen" söp ner mig som vanligt. Sen blev det Hallen, minns inte riktigt men roligt hade jag ;P
Sen blev kvällen mindre rolig.....
Ida drog hem till David alla andra var borta, så fick ta taxi hem. Men som tur vad var det Affe som körde så han körde hem mig för 80kr! Brukar gå på över 300 annars! Så tack:)

Lördag: Jessi ringde och körde upp mig, så blev att rida några varv i ridhuset. Åkte till Alex och kolla på lite film och snacka skit. Åkte in till motala senare på kvällen och hämta Ida, vi träffa Sebbe som var skapligt jälva onykter. HAHA nicke och jeppe var rätt trötta på han;)
Träffa Jagge en sväng, för han skulle ge tillbaks mina pengar. Men det gick som det gick kortet fastna:P

Söndag: Åkte vi först till Rimforsa för att tända ljus på graven hos Morfar och mina två morbröder. Sen titta vi till sommarstugan, och så skulle vi hälsat på mormor. Men hon va hos Moster Kerstin så vi åkte till Linköping och åt matpå Hamlet, Jag Ida Henke Matilda Mamma Pappa Mormor och Kerstin:)
Efter åt bjöd Kerstin på lussebullar och kaffe. Trevlig söndag!

Måndag: Tog en lång sovmorgon, skönt var det. Man hinner lixom inte med att sova på helgerna:P
Var på ungmöjlighet en sväng. Åkte till stallet och red! Det spö regna men bara på med regnkläderna, det bara droppa om en:P Och Bollta hatar regn så blev bara "röra sig för att inte bli för pigg" ridning i går:P
Hon jobba inte för fem öre! Sprang bara och va as sur. Haha hon är för söt min snutt.

Idag, Tisdag: Har tvättat hela morgonen, nu väntar jag på att Jessi ska ringa så vi kan åka o hoppa lite :)


Fredagsbilder:


Pp Simon Hampus & Zäta


Simon Emma & Pp


Emma Viktor & Simon


Martin Zäta & Rasmus


Hampus Ida & Viktor



Bästis och jag <3




Söndagsbilder:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0