Lördagsmys

Näe nu ska jag vara lite mer seriös:)
Inte för att denna kväll har varit det för fem öre!


Denna kväll börja med en nära döden upplevelse när jag råka slå pappa på sprutarmen! Trodde seriöst att jag skulle dö! Han skrek rakt ut: AAAAJ passa dig jävligt noga innan du åker ut genom fönstret med ett slag.
Min pappa är inte så snäll i bland, och han blev inte gladare av att jag satt o as garva åt han.
Så var lika bra att åka in till stan, till Sebbe och Ida för annars hade jag nog dött:P
Vi kolla på nasiztfilmen med Bräd Pitt, svinbra är den!

Och nu sitter jag, Ida och Henke/Norsk/Torsk/Tolk och driver med varandra på fejjan, + att jag lyssnar på christer sjögren måste säga att det är bra jullåtar, synd att han är så äckligt sliskig!


Idag fick jag även reda på att min Syssling Christian ska va med i Melodifestivalen, med hans band Highlights så nu röstar alla på dom!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0